Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Наши статьи

Валерій Приходько. Мода

МОДА

Валерій Приходько

 

13.07.17 р.                                                                                                                                                          м. Київ

 

Порушення Моди королями,

стає Модою для їхніх підданих

Еміль Герман

 

Мода проходить, стиль залишаться
 Коко Шанель

 

Читай і — думай! Думай! Думай!

 

Ознакою кінця минулого і нинішнього століття є прогресуюча швидкість пере форматування свідомості людства у взаємно виключних напрямках: деградації і розвитку, які викликані стрімким розривом у якості життя. І це розмежування буде тільки збільшуватися, викидаючи на обочину шляху нації і цілі країни, вже не тільки у науково-конкурентній боротьбі, але і у боротьбі одночасно діючих природних  катаклізмів та викликів зменшення життєвих ресурсів. Для багатьох країн світу настав час або увірватись у число тих, хто конструює Моду цивілізації і Всесвіту, або користуватися мінливою Модою, яку вони сезонно створюють для людства, не зворотно і цілеспрямовано йдучи до своє мети керованого світу.

 Мода – сукупність звичок, цінностей і смаків, прийнятих в певному середовищі в певний час. Визначення поняття «Мода», як ніяке інше, дає відповідь де, коли, для чого і на чому формується ідеологія. В основі поняття «Моди» знаходиться не тривке, що швидко встановлює устої, а потім, через непотрібність швидко зникає. Переходячи  до об’єктивних законів Природи – класичною Модою може бути тільки культурна Спадщина етносу – нації. І це протиріччя є головною проблемою будинку Моди, яку кутюр’є вирішує на шляху одноосібного (обраного) керівника при конструюванні цивілізації людства.

Ви помітили, чиї кутюр’є і з якого будинку Моди більш всього турбуються про українців і так же само швидко, реагуючи на стан в країні, змінюють своє ставище у своїй принциповості до стилю Влади, який їм був не важливий, коли самі були законодавцями свого стилю.  Мода – нетривале  планування Владою певного смаку до стилю (вектору руху країни) у сфері взаємовідносин (рас, націй, релігій, країн та інше) конкурентного світу, у супереч цінностей свого націоналізму, веде до само знищення. Це  шлях випадковості (мода в статистиці) існування свого етносу, куди країну штовхає будинок Моди на Банковій. Протиріччя у суспільстві: соціально-економічні, політичні та інше, що задані, як стиль кутюр’є, визиває виникнення   явищ і процесів(заколотів та майданів),  їх коливань (мода у фізиці) у складній(багатофункціональній) системі – країна та переходу до резонансного стану її розпаду. Перші прояви внутрішньої Моди такого стилю: Крим, Донбас, колабораціонізм і сепаратизм національних меншин, діаспор та посилення цього стилю із зовні «друзями» Польщі,  Румунії, Угорщини. Перед нами стоїть завдання знайти один із можливих шляхів розв’язання конфігурації (мода в оптиці) взаємовідносин внутрішнього і навколишнього середовища при нескінченному існуванні нашого етносу і Держави  у  просторі і часі Всесвіту. Для цього нам треба розуміти – класична Мода це культурна Спадщина своєї нації – Роду.

Мода – хамелеон виростає у внутрішньому середовищу націй де люди мімікрують, втративши мораль і честь у боротьбі з побратимами Роду за своє особисте буття, використовуючи всі самі ганебні характеристики людини.  За роки незалежності, коли в ряди так званих кутюр’є – гілок Влади, ввірвалися невігласи, яка дала право, із-з своєї нікчемності, формувати свій стиль  у всіх сферах життєдіяльності суспільства, як хіп-хоп-Моду, не зважаючи навіть на Конституційні будинки Моди на Банковій та Грушевського (Уряд і Верховна Рада), її дефіле перетворилося у стійку корупцію розпусти.  На цьому тлі почалася розвиватися вулична Мода зневаги, розпусти, розбою і вбивств, чия статистика  зашкалює. Навіть Мода Старої Сеньйори з її збоченнями від Моди французької… до Моди скандинавської – сексуальних меншин, прогресуюче заполоняючи світ, всупереч християнській моралі, стає тим явищем, що породжує процеси знищення – вантажу  (звичаїв, традицій, культури) Моди Спадщини предків.    

Індустрія Моди – мультикультуріалізму суспільства земної цивілізації, стала не тільки економічною категорією, але і морально-психологічним явищем, що змінює людські етичні цінності існування людства на безособове безстатеве буття. Мода перейшла межу незворотності від грошей до стилю життя суспільства, що знищує на своєму шляху  призначення людини Природою у яскравій різномаїтністі рас, націй, етносів – їх неповторній індивідуальності. І це вже стає небезпекою, бо «більшість людей живе Модою, а не розумом» (Георг Крістоф Ліхтенберг). Дійсно «скромність померла, коли народився одяг» (Марк Твен). І головним інструментом цієї індустрії є кібер атаки гібридної війни через різні інститути (ідеологічні, економічні, соціальні будинки Моди) маніпуляції свідомістю людини шляхом протиставлення цієї Моди – Спадщині. Тлумачення нової ідеології, як цінності та необхідності їй слідкування Моді, всупереч звичаям і традиціям свого етносу і нації є шляхом само знищення.  


 

Диктат зовнішньої Моди (будинки – ЄС, МВФ, ПАРЕ, НАТО) на стільки став руйнівним, що стиль Моди внутрішньої – втратив  всю автентичність з культурною Спадщиною нації і країни.  Не говорячи вже про національну Моду в цілому, адже вибираючи стиль, треба домовлятись з будинками Моди, яка її індустріалізація буде – коли  і скільки часу на роботу ходити і навіть, що робити, які свої природні ресурси використовувати і хто їх власниками повинен бути, і взагалі на якій мові, і що співати-танцювати будемо. Тому до класичної Моди (Спадщини) треба відноситися з трепетом і обережністю бо «кожне покоління сміється на старою Модою, незмінно дотримуючись нової» (Генрі Торо), а потім знижуючи рідне, з подивом відчуває велич звичаїв і традиції Роду. Класична Мода – «єдина спроба перетворити мистецтво у форму соціальної взаємодії» (Олівер Холмс), Концепцію і Програму Будівництва Держави. Класична Мода це боротьба ідеологій  у всіх її проявах, відмінностях, функціях національного (це стиль душі українця) розвиту Держави, місця і її ролі у Всесвіті з Модою керманичів, що прагнуть управляти цивілізацією людства. Завдяки їх  Моді – тотального контролю за життєздатністю людини, бо «без одягу люди всі голі» (Генріх Гейне), людство перетвориться кіборгенетичну сутність.       

Мода  стала настільки руйнівною, коли у кутюр’є (Уряду, Верховної Ради та вищих керівних органів) подались не тільки фахові невігласи, але і аморальні особи, цинізм яких став настільки не обмеженим у своїй зухвалості, що вирішили стиль Моди корупційної недоторканості Верховної Ради, об’єднати   з інститутом Моралі – Церквою (схрестивши їжака і трепетну лань), запропонувавши починати свою працю з молитви. Буде закономірним і не дивним, якщо на одного із законодавців цієї брудної і лицемірної (та не вчасної) Моди вже підготовлено подання прокуратури про зняття недоторканності за дії, не сумісні з кримінальним кодексом – моральною Модою  життя людини у суспільстві. Ці доморощені кутюр’є «… навіть думки свої облачають відповідно до вимог Моди» (Бертольд Авербах).

Мода, як формування суспільної думки про явища і процеси стала більш дійовою ніж проведення санкцій  в тій чи іншій галузі чи до країни в цілому, або навіть збройного втручання, так як створює відстороненість і ізольованість її(країни) від світової цивілізації. Це  ми бачимо на прикладі всеохоплюючих дій проти Росії. Взагалі, будинку Моди не важливо, що її споживачами є люди, головне, що вони її впроваджують, так як для всіх «Моди більше не існує. Її створюють для кількох сотень людей» (Коко Шанель) – ілюмінатів, для всіх інших(людей) використовується така її(Моди) природна властивість, як релятивізм (бистра зміна форм відповідно до керованості явищами і процесами) та універсальність (для всіх відразу і кожного окремо у зомбуванні свідомості та встановленню місця і ролі людини у суспільстві). І не важливо що ця Мода є ірраціональною для етносу, країни и навіть людства – не завжди узгоджується із логікою чи навіть здоровим глуздом, головне що її циклічність – систематична періодична спрямованість на свідомість досягає мети.  «Останній крик Моди, як правило, віддається гучною луною у порожній кишені люблячої людини…» (Е. Севрус), її країни, яку поглинає у безодню безвідповідальне слідування ідеології кутюр’є чужого будинку Моди.

Все це висока Мода – от-кутюр, мистецтво високої якості провідних салонів(Бельведерський Клуб, клуб трьохсот та інших з одними єдиним корінням) конструювання нових модних форм геополітичного пере розподілу планетарного простору країн   під замовлення керманичів. Мистецтво от-кутюр всебічно використовує функціональні можливості Моди: конструювання, прогнозування; поширює і впроваджує необхідні цінності і зразки поведінки; формує смаки  людей і управління ними. Мода використовує і змінює традиційні форми культури Спадщини, переломлюючи їх та  зводячи нанівець у жертовному котлі мультикультуріалізму і на цій основі конструює нове оточення людини, її самої, і, як слідство, суспільство країни. Країни, як мети, що вже немає нічого спільного з її минулим і  немає  у своїй ідентифікації (нації) майбутнього.  

Мода-міс – проведення самітів(подіуму) G7 чи G20, як акцент на ексклюзивний показ, що є протиріччям інклюзивного – рівного розвитку цивілізації, як демократії людства, ще раз демонструє, що була, є і буде різниця у свідомості стандартів і цінностей буття людини. Це ще одне системне нагадування ведучими світовими будинками Моди та їх виклик  нації, яка хоче мати свою Державу – бути їй чи ні. Дефіле США продемонструвало і ввергло в шок навіть їх соратників – наївну Стару Сеньйору (старе, як мале – вже, ще не розумне), що економічні та політичні  преференції домінування США у світі не можуть мати альтернативи. Як сказав Л. Брежнєв «по дорозі до комунізму  ніхто нікого не обіцяв кормити», читай до світового панування будинками Моди,  і на цьому шляху Моди, кожен сам за себе і має повне право використання інших у всі… напрямки.

Саме цікаве, що це створює ефект психопатії – безсердечного ставлення до оточуючих, своєї культурної Спадщини і Спадщини крові, породжуючи не розуміння самого явища Моди. Справді   «у спідниці немає нічого особливого, коли вона коливається на білизняній мотузці»(Лоренс Дау), але тільки до того часу, поки вона не стала конструктивною системною ідеологією управління. Тоді – бережись. Це все розуміють псевдо патріоти, що одягаються по останній зовнішній Моді, а  їх «щирі» промови і вимоги до смаку буття, відповідають кращим зразкам  світових будинків Моди, що панують у сьогоденні. Штучно створена Мода існує тільки в певному суспільному середовищі створеному Владою і в певний час. Така Мода – нетривалого  панування та вибору смаку Влади того чи іншого будинку Моди, дуже мінлива і з нею не треба гратися – бо це судьба нації. У новітній історії Незалежності ми були вже свідками, коли Мода Перших стала катастрофою для їх оточення та ввергла націю і країну в прірву злиденного існування. Вибір такої Моди – погана ідея, а практична її реалізація – злочин перед Спадщиною і метою Держави – нескінченного існування у просторі і часі Всесвіту.    

http://www.seredniy-klas.org/publ/valerij_prikhodko_moda/1-1-0-131

 

 



Джерело: http://1
Категорія: Наши статьи | Додав: Правління (16.07.2017) | Автор: 1 E W
Переглядів: 30 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]